Szállítási feltételek:

Fizetés és Szállítás
TipTopÉkszer webáruházon belül leadott megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, a megrendelésében megadott címre.Termékeinket minden esetben 1-3 munkanapon belül szállítjuk házhoz, melynek pontos időpontjáról e-mailben, vagy pedig szükség esetén, telefonon is értesítjük. A szállítás munkanapokon minden esetben 8-17 óra közötti időintervallumban történik, bizonyos települések esetén megoldható a 17-20 óra közötti illetve szombat 8-12 óra közötti kiszállítás is. Kérjük rendeléskor telefonszáma helyes megadását, hiszen a későbbiekben a futár, aki a házhozszállítást végzi, a megadott telefonszámon fogja keresni a csomag kézbesítése miatt.

Magyarországon belül, az MPL és GLS futárszolgálat végzi a házhozszállítást utánvét esetén, előre utalás során a Magyar Posta Szolgálat kézbesíti a csomagokat.
Az MPL futárszolgálat kézbesítője, amennyiben az első kézbesítés sikertelen, - pl. nem tartózkodnak a megadott címen - értesítést hagy, majd a következő munkanapon ismét kiszállítja a csomagot. Ezután még 10 munkanapos őrzési idő áll a rendelkezésedre, hogy az illetékes Postán kényelmesen átvehesse a küldeményt.

GLS futárszolgálat kézbesítője, amennyiben az első kézbesítés sikertelen, - pl. nem tartózkodnak a megadott címen - értesítést hagy, majd a következő munkanapon ismét kiszállítja a csomagot. Ezután még 1 munkanapig szintén kiszállítja, az ismételt sikertelen kézbesítés után a csomag visszakerül a TipTopÉkszer webáruház telephelyére.

A kiszállítás díját, rendszerünk automatikusan kalkulálja a súly alapján, így Önnek ezzel nem kell foglalkoznia, viszont az alábbi díjtáblázat segítségével megtekintheti Magyarország egész területére érvényes szállítási díjainkat.


  • MPL futárszolgálat, utánvétes fizetés esetén (szállítási idő 1-2 munkanap)        1255,- Ft 
  • Ékszertartó bútoraink szállítási ideje 3-6 munkanapra terjed ki                             1750,- Ft                                                      

 

Bruttó 10.000 forintot meghaladó ékszer rendelés esetén, a csomag súlyától és méretétől függetlenül plusz költséget nem számolunk fel a kiszállításra. Önnek csak a webáruházban feltüntetett összeget kell kifizetnie, viszont külön tételként szerepel a kiállított számlán.

 

A fizetés történhet banki átutalással illetve közvetlen befizetéssel cégünk bankszámlájára vagy pedig a csomag átvételekor a futárnak fizetve a termék árát és a szállítási költséget.

Felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen rögzítésre kerül és ez legkésőbb 72 órán belül bejelentésre kerül hozzánk.

Csomagsérülés esetén:
Szerencsére nagyon ritkán, de előfordulhat, hogy szállítás közben a küldemény megsérül. Mivel tőlünk minden esetben előzetes szemlézés után, sértetlen állapotban, gondosan becsomagolva kerül továbbküldésre a küldemény és a termék átvétele után a felelősséget a harmadik fél, jelen esetben a futárszolgálat viseli, nincs módunkban reklamációt elfogadni. Minden feladott csomag rendelkezik értékbiztosítással, amely alapján jogosnak ítélt kár alapján, minden esetben köteles a futárszolgálat teljes egészében kártalanítani a vásárlót, így javasoljuk, hogy amennyiben sérült dobozos áru vagy esetlegesen sérült termék érkezne Önhöz, mindenképpen vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral a csomagolás és ha amennyiben van, a küldemény sérüléséről! Az esetet minden esetben a futárszolgálat vizsgálja ki és bírálja el, melynek folyamata tőlünk függetlenül történik, döntésüket és vizsgálatukat nincs módunk befolyásolni.
Így javasoljuk a küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét.